Regulamin serwisu
REGULAMIN SPRZEDAŻY I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W SERWISIE www.kursy-dianasondel.pl
Regulamin, określa zasady dokonywania zakupów oraz świadczenia usług za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem www.kursy-dianasondel.plprowadzonego przez Sprzedawcę – POLSKA SZKOŁA HIPNOZY
Regulamin obejmuje m.in.: zasady użytkowania serwisu, procedurę składania zamówień i zawierania umów, metody dostawy produktów oraz dostępne opcje płatności w sklepie internetowym. Ponadto zawiera warunki i procedury świadczenia usług online oraz usług elektronicznych. Znajdują się tam również informacje dotyczące procesu reklamacyjnego oraz zasady i warunki odstąpienia od umowy lub rezygnacji z usług online.
Sklep internetowy www.kursy-dianasondel.pl należy do Polska Szkoła Hipnozy Gniewomir Szarafin z siedzibą przy ul. Kwidzyńskiej 52B Rakowiec 82-500, NIP: 5931560519, REGON: 191330953.
Kontakt ze sklepem jest możliwy za pośrednictwem:
– wiadomości e-mail na adres mailowy: info@pshlbl.pl
– numeru telefonu: +48 730760144 (telefon czynny w dni robocze w godzinach: 10:00 – 13:00)
§1 Definicje
Na potrzeby tego regulaminu przyjmuje się następujące definicje:
Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie, umożliwiający utworzenie konta.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w sklepie, pozwalający na składanie zamówień, w szczególności poprzez dodanie produktów do koszyka oraz określenie warunków umowy, takich jak sposób dostawy i płatności.
Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, posiadająca zdolność prawną na mocy przepisów szczególnych, składająca zamówienia i dokonująca zakupów w sklepie lub korzystająca z innych usług sklepu internetowego.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku, dalej zwana Kodeksem cywilnym.
Konsument– osoba fizyczna, zawierająca ze sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto lub Konto Klienta– nieodpłatna funkcja sklepu, określona w regulaminie, umożliwiająca klientowi dostęp do indywidualnego konta w sklepie po rejestracji lub zakupie, stanowiącego zbiór zasobów i uprawnień klienta oraz umożliwiającego dostęp do zakupionych produktów.
Koszyk – element oprogramowania sklepu, w którym widoczne są wybrane przez klienta produkty do zakupu, z możliwością ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – wszelkie produkty wymienione, opisane i prezentowane w sklepie internetowym, przeznaczone do sprzedaży, w tym również usługi online, treści cyfrowe i towary z elementami cyfrowymi.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca ze sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej charakteru zawodowego, co wynika z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem www.kursy-dianasondel.pl w zakładce „Regulamin”.
Sklep lub Sklep internetowy – sklep internetowy działający pod adresem www.kursy-dianasondel.pl za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać zakupów określonych Produktów.
Sprzedawca lub Usługodawca – Polska Szkoła Hipnozy Gniewomir Szarafin z siedzibą przy ul. Kwidzyńskiej 52B Rakowiec 82-500, NIP: 5931560519, REGON: 191330953.
Treść cyfrowa – materiały tworzone i dostarczane w postaci cyfrowej, dostępne w sklepie do sprzedaży, w szczególności: e-booki (materiały elektroniczne do pobrania), nagrane kursy, warsztaty lub spotkania online, nagrane medytacje online, dokumenty i inne materiały elektroniczne.
Umowa – w zależności od przedmiotu zamówienia, może to być umowa sprzedaży, umowa na świadczenie usług online, umowa na dostarczenie treści cyfrowych bądź umowa licencyjna, zawarta między sprzedawcą a klientem za pośrednictwem sklepu, na warunkach określonych w niniejszym regulaminie oraz w opisie zamówionego produktu.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z klientem za pośrednictwem sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym użyciem jednego lub większej liczby środków komunikacji na odległość aż do momentu zawarcia umowy.
Usługa online – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na odległość (online) w związku z charakterem sprzedawanych Produktów i zgodnie z ich opisem w Sklepie lub odrębną umową indywidualną zawartą między stronami. Do Usług online zalicza się w szczególności: kursy online, konsultacje online, warsztaty online, masterclassy, master mindy, odpłatne webinary, programy, kursy certyfikujące, współpraca indywidualna (1:1), mentoring indywidualny, mentoring grupowy i inne usługi prowadzone online (live).
Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem sklepu internetowego, mające na celu zawarcie Umowy, w zależności od przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym regulaminie oraz w opisie danego produktu objętego zamówieniem.
§2 Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej www.kursy-dianasondel.pl i jest prowadzony przez Polska Szkoła Hipnozy Gniewomir Szarafin z siedzibą przy ul. Kwidzyńskiej 52B Rakowiec 82-500, NIP: 5931560519, REGON: 191330953.
Autorem Produktów prezentowanych w Sklepie internetowym jest Polska Szkoła Hipnozy.
Regulamin określa w szczególności:
Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,
Sposoby składania zamówień, metody i terminy dostawy oraz dostępne opcje płatności w sklepie internetowym,
Zasady sprzedaży produktów,
Zasady zawierania umów dotyczących określonych produktów,
Zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego,
Zasady i warunki publikowania opinii w sklepie,
Prawa i obowiązki sprzedawcy i klientów,
Procedurę reklamacyjną oraz procedurę odstąpienia od umowy zawartej na odległość,
Informacje dotyczące rezygnacji z usług online.
Regulamin jest skierowany zarówno do konsumentów, jak i przedsiębiorców na prawach konsumenta, korzystających ze sklepu.
Informacje o produktach podane w sklepie, w szczególności opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Sklep internetowy objęty jest prawami autorskimi. Oznacza to, że wszystkie elementy tekstowe, graficzne, dźwiękowe, pomysły i idee przedstawione w prezentowanych produktach, jak również układy elementów i formularze, stanowią prawa majątkowe i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
3. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowywania cen do konkretnych konsumentów lub konkretnych kategorii konsumentów na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania zachowań konsumentów.
4. W przypadku składania zamówienia, wiążące dla klienta są zarówno postanowienia niniejszego regulaminu, jak i opis zamawianego produktu dostępny w sklepie internetowym przed złożeniem zamówienia. W przypadku rozbieżności między regulaminem a opisem produktu, wiążący będzie opis produktu, który jest dostosowany do rodzaju zawieranej umowy, natomiast regulamin ma charakter ogólny.
Wszystkie ceny produktów podane na stronach sklepu są cenami brutto
§3 Rodzaje Usług Online
1.Sprzedawca świadczy usługi online na odległość za pośrednictwem wskazanej platformy internetowej (np. Zoom) lub poprzez Konto Klienta (zależnie od opisu usługi online).
Poprzez sklep internetowy, Klient może złożyć zamówienie i zawrzeć ze sprzedawcą umowę na świadczenie usług online.
Do usług online zaliczają się w szczególności prowadzone „na żywo”:
2. Kursy, masterclassy, programy, kursy certyfikujące, spotkania lub inne wydarzenia organizowane online na żywo – usługi polegające na przeprowadzeniu przez wyznaczoną osobę kursu, spotkania, masterclassu lub innego wydarzenia online na żywo, za pośrednictwem wskazanej platformy internetowej lub przez Konto Klienta. Usługi te obejmują także możliwość odtworzenia nagrania z wydarzenia przez określony czas lub uzyskanie dostępu na zawsze za pośrednictwem Konta Klienta. Szczegółowe informacje dotyczące każdej usługi online, takie jak czas trwania, terminy, tematyka, dostęp do treści itp., są określone w opisie zamieszczonym w sklepie internetowym przy danej usłudze. Usługi te mogą obejmować również materiały audio, video i tekstowe. Aby uzyskać dostęp i zakupić takie usługi, konieczne jest wcześniejsze opłacenie zamówienia oraz posiadanie Konta Klienta lub konta na wskazanej platformie.
3. Mentoring grupowy (np. master mind), mentoring indywidualny (1:1) oraz spotkania indywidualne (współpraca 1:1) – usługi, których szczegółowe informacje, zakres tematyczny, czas trwania i warunki przystąpienia są określone w opisie zamieszczonym w sklepie. Mentoring może obejmować materiały audio, video i tekstowe (jeśli opis usługi online tak stanowi). Zakup mentoringu wymaga jego opłacenia. W przypadku mentoringu indywidualnego (1:1) i indywidualnych spotkań (współpraca 1:1), konieczne jest ustalenie indywidualnych terminów spotkań i tematyki. Jeśli opis produktu tak przewiduje, może być wymagane zawarcie dodatkowej umowy na usługi mentoringowe drogą mailową. W przypadku braku zawarcia dodatkowej umowy, wiążący jest niniejszy regulamin, opis usługi online oraz ustalenia indywidualne dokonane ze sprzedawcą.
4. Dostęp do określonej grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora (np. Telegram, WhatApp, Skype, Facebook, Zoom) – usługi z wykorzystaniem grupy na jednej z platform społecznościowych. Szczegółowe informacje dotyczące usługi, czas trwania, tematyka, platforma oraz założenia usługi są określone w opisie zamieszczonym w sklepie. W grupie lub komunikatorze będą publikowane materiały audio, video i tekstowe. Zakup dostępu wymaga wcześniejszego opłacenia oraz posiadania konta na danej platformie społecznościowej lub komunikatorze.
Inne usługi online opisane w sklepie.
5. Szczegóły dotyczące konkretnej usługi online są podane w jej opisie w sklepie, niniejszym regulaminie oraz w dodatkowej umowie (jeśli została zawarta między sprzedawcą a klientem), i wszystkie te zapisy są wiążące dla klienta.
6. Klient może zrezygnować z usługi online opisanej powyżej, pod warunkiem, że usługa online nie została zrealizowana. Klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty za tę usługę w wysokości proporcjonalnej do jej wykonania, np. proporcjonalnie do czasu jej trwania, stopnia jej wykonania, wartości dostarczonych treści cyfrowych w ramach usługi, liczby przeprowadzonych spotkań, kosztów podjętych działań itp. Klient może zostać również zobowiązany do naprawienia szkody poniesionej przez sprzedawcę na skutek nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu sprzedawcy z powodu braku możliwości przyjęcia innych klientów w zarezerwowanym terminie, poprzez zapłatę 50% ceny za okres pozostały do zakończenia usługi online).
7. Rezygnacja z usługi online (mentoring grupowy (master mind) lub indywidualny (1:1)), jest możliwa na warunkach uregulowanych w indywidualnej umowie zawartej między klientem a usługodawcą. W przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta, zastosowanie mają zasady określone w §3 ust. 5 powyżej (tj. zwrot wynagrodzenia należnego usługodawcy proporcjonalnie do wykonania usługi online i zwrot pełnej wartości treści cyfrowych otrzymanych w ramach usługi online).
§4 Rodzaje Treści Cyfrowych dostępnych w Sklepie
1. Sprzedawca, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej i za pośrednictwem sklepu internetowego, sprzedaje treści cyfrowe, w szczególności:
– Nagrania kursów, masterclassów, webinarów, programów, warsztatów, spotkań lub innych nagranych wydarzeń online,
– E-booki,
– Dokumenty i materiały elektroniczne związane z uczestnictwem w danym kursie, mentoringu, programie, wydarzeniu online, wyzwaniu, masterclassie lub w grupie w serwisie społecznościowym albo komunikatorze,
– Nagrania programów mentoringowych,
– Nagrania programów coachingowych,
– Inne treści cyfrowe opisane w sklepie.
2. Treści cyfrowe mają postać elektroniczną i mogą być zapisane w różnych formatach, takich jak: .PDF, .EPUB, .MP3, .MOBI, i nie są zapisane na żadnym materialnym nośniku. Informacje o formacie danej treści cyfrowej są każdorazowo umieszczone w opisie produktu.
Odstąpienie od umowy na dostarczenie treści cyfrowych lub rezygnacja z zawartej umowy nie będzie możliwe po dostarczeniu zamówionych treści cyfrowych, jeśli zostaną spełnione warunki opisane w §14 ust. 5 Regulaminu.
§5 Kurs certyfikujący
1. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu umożliwia zawarcie umowy na świadczenie usług online i dostarczenie treści cyfrowych w postaci nagranych wykładów – w ramach kursu certyfikującego, np. na Master Hipnozy LBL.
2. Kurs certyfikujący składa się z nagranych wykładów online (gotowych treści cyfrowych) dostarczanych Klientom, którzy zakupili ten kurs, oraz z usług online w postaci praktycznych zajęć prowadzonych na żywo, w ilości i częstotliwości podanej w opisie produktu.
3. Szczegóły dotyczące kursu certyfikującego, takie jak zakres tematyczny, cena, czas trwania, terminy spotkań, zakres zajęć online, warunki przystąpienia oraz warunki egzaminu i uzyskania certyfikatu, są określone w opisie produktu zamieszczonym w sklepie. Kurs może obejmować materiały audio, video i tekstowe (jeśli opis usługi online tak stanowi).
4. Daty spotkań praktycznych, udostępnienia wykładów online oraz terminy egzaminu i odbioru certyfikatów mogą ulec zmianie w stosunku do podanych w opisie kursu certyfikującego. Usługodawca poinformuje o zmianach z minimum trzydniowym wyprzedzeniem.
5. Warunkiem uzyskania certyfikatu jest zapłata pełnej ceny za kurs, udział w zajęciach i wykładach online, oraz przystąpienie do egzaminu w wyznaczonym terminie i uzyskanie pozytywnej oceny.
6. W przypadku nieprzystąpienia do egzaminu, Klient traci możliwość uzyskania certyfikatu i udziału w ceremonii wręczenia certyfikatów.
7. Jeżeli opis kursu tak stanowi, może być konieczny udział w rekrutacji przed jego zakupem lub zawarcie dodatkowej umowy drogą mailową. W takim przypadku Sprzedawca i Klient są związani zapisami niniejszego regulaminu, opisem produktu i zawartą umową. W przypadku braku dodatkowej umowy, wiążący jest tylko niniejszy regulamin, opis usługi online oraz ustalenia dokonywane ze sprzedawcą w trakcie trwania kursu.
8. Do uczestnictwa w kursie certyfikującym konieczne jest opłacenie kursu w całości lub zobowiązanie się do płatności ratalnej.
9. Zakup kursu certyfikującego jest możliwy jako jednorazowa pełna opłata, płatność ratalna.
10. Brak płatności wszystkich rat lub pełnej ceny za kurs certyfikujący doprowadzi do unieważnienia uzyskanego certyfikatu.
11. Odstąpienie od umowy na dostarczenie treści cyfrowych nie będzie możliwe po uzyskaniu dostępu do treści cyfrowych w koncie Klienta, jeśli zostaną spełnione warunki opisane w §18 ust. 4 regulaminu.
12. Rezygnacja z kursu certyfikującego jest możliwa, pod warunkiem że kurs nie został w pełni zrealizowany. W przypadku rezygnacji Klient będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty proporcjonalnej do stopnia realizacji kursu, uwzględniając czas trwania, wartość dostarczonych treści cyfrowych, liczby przeprowadzonych spotkań itp. Klient może również zostać zobowiązany do naprawienia szkody poniesionej przez Usługodawcę z powodu nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z powodu braku możliwości przyjęcia innych klientów w zarezerwowanym terminie, poprzez zapłatę 50% ceny za okres pozostały do zakończenia kursu).
13. Wysokość opłaty należnej Sprzedawcy z tytułu rezygnacji z kursu certyfikującego zostanie obliczona przez Usługodawcę i przekazana Klientowi mailowo wraz z danymi do płatności i uzasadnieniem wyliczenia.
14. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za dalszą pracę Klientów, wykorzystanie zdobytych umiejętności ani za sposób pracy z ludźmi. Sprzedawca dostarcza metodologię i wiedzę, ale to Klient ponosi odpowiedzialność za swoje działania, ich efekty i wyniki.
15. Kurs certyfikujący nie jest przeznaczony dla osób pozostających w leczeniu psychiatrycznym, przyjmujących leki psychiatryczne lub inne leki zmieniające stan świadomości.
§6 Usługi świadczone drogą elektroniczną
1.Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Sprzedawcę jest prowadzenie sklepu internetowego i umożliwienie Klientowi złożenia zamówienia w Sklepie, co prowadzi do zawarcia ze Sprzedawcą umowy.
3. Sprzedawca świadczy również inne usługi drogą elektroniczną, m.in.:
– Prowadzenie platformy kursowej w ramach Konta Klienta, gdzie publikowane będą treści cyfrowe, linki do spotkań, kursów online prowadzonych na żywo, a następnie linki do nagrań z tych spotkań (o ile opis usługi online tak przewidywał),
– Prowadzenie i umożliwienie Klientom dostępu do Konta Użytkownika i zakupionych produktów,
– Umożliwienie zapisu i wysyłka newslettera.
4. Podczas składania zamówienia w Sklepie, Klient może dodatkowo zapisać się do nieodpłatnego newslettera, aby otrzymywać na swój adres mailowy informacje m.in. o nowościach i promocjach w Sklepie. Szczegóły dotyczące usługi newslettera zostały opisane w „Regulaminie Newslettera”, dostępnym na stronie Sklepu.
5. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania Sklepu i platformy kursowej. Klient powinien informować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu, platformy kursowej lub Konta Klienta.
6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i ochrony danych podczas korzystania ze Sklepu, Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne adekwatne do stopnia zagrożenia, w szczególności środki zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
7. Z uwagi na konieczność ulepszania i zapewnienia poprawnego działania Sklepu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do:
– Okresowego wyłączania dostępności Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji lub aktualizacji,
– Sporadycznych, krótkich przerw w dostępie do Sklepu w celu jego rozbudowy, konserwacji lub aktualizacji,
– Zakończenia świadczenia usług lub sprzedaży produktów w dowolnym momencie poprzez zamknięcie części lub całości Sklepu po opublikowaniu na stronach Sklepu odpowiedniej informacji.
§7 Zasady korzystania ze Sklepu
1.Klient może korzystać ze Sklepu wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu w celu prowadzenia działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
2. W ramach korzystania ze Sklepu, jak również w ramach korzystania przez Klienta ze sposobów komunikacji zaproponowanych Klientowi przez Sprzedawcę (np. poprzez utworzone i udostępnione
3. Klientowi grupy na platformie społecznościowej lub komunikatorze w ramach zakupionego Produktu), zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności zabrania się:
– nadużywania środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę stabilności pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio lub pośrednio zaangażowanych przy prowadzeniu Sklepu internetowego, świadczeniu usług, korzystaniu z treści dostępnych w Sklepie internetowym,
– upubliczniania, rozpowszechniania jakichkolwiek treści, części lub fragmentów kursów, logotypów, materiałów lub informacji, do których prawa majątkowe przysługują wyłącznie Sprzedawcy,
– dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach Formularza rejestracji i Formularza zamówienia, rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej,
– korzystania ze Sklepu w sposób niezgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa,
– korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
– korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu lub na grupie na platformie społecznościowej lub grupie w komunikatorze, (która została udostępniona Klientowi w ramach zakupionego Produktu) do innych celów niż osobistego użytku.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł przez osoby postronne, włamania do systemu, czy zainfekowanie wirusami systemu.
5. Zakazane jest korzystanie ze Sklepu, Konta lub funkcjonalności Sklepu w sposób sprzeczny z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
6. Wszelkie podane przez Klienta dane podczas korzystania z Usług online lub Sklepu muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie danych niezgodnych z prawdą.
§8 Wymagania techniczne
1.Klient może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu internetowego zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami, nie zakłócając funkcjonowania Sklepu ani korzystania z niego przez innych Klientów.
2. Do skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz funkcjonalności Sklepu, w tym przeglądania asortymentu i składania zamówień na produkty lub usługi, wymagane są:
– Odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies oraz JavaScript – Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome,
– Aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail,
– Zainstalowany program FlashPlayer,
– Dostęp i połączenie z siecią Internet (wszystkie ewentualne koszty ponosi Klient),
– Założenie Konta Klienta (gdy opis produktu tak stanowi).
3. Warunki korzystania z Treści Cyfrowych (w szczególności e-booków, kursów online i materiałów elektronicznych):
– W przypadku udostępniania ich w formacie PDF – posiadanie programu obsługującego takie pliki,
– W przypadku e-booków lub materiałów zawierających pliki MP4 lub MP3 – posiadanie programu odtwarzającego te formaty oraz umiejętność korzystania z tych programów,
– W przypadku Treści Cyfrowych dostępnych w Koncie – posiadanie Konta Użytkownika, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w Regulaminie,
– W przypadku dostarczania Treści Cyfrowych lub świadczenia usługi online przez wskazany komunikator lub grupę w mediach społecznościowych – posiadanie konta na danej platformie, dostęp do połączenia internetowego oraz spełnienie wymagań technicznych wymienionych w regulaminie danej platformy.
4. Przed złożeniem zamówienia, Klient powinien sprawdzić, czy urządzenie, na którym będzie korzystać z Produktu, obsługuje format, w jakim Produkt będzie dostępny. Sprzedawca nie gwarantuje, że publikacja elektroniczna otworzy się na każdym urządzeniu elektronicznym, przy użyciu każdego programu posiadającego funkcję obsługi danego formatu pliku.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wypadki wynikające z niedostosowania się Klienta do przedstawionych w Regulaminie wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym.
6. Sprzedawca zapewnia środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu, modyfikacji lub zniekształceniu danych osobowych i informacji przez Klientów oraz nieuprawnione osoby trzecie.
7. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu internetowego było możliwe na wszystkich popularnych typach komputerów, systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednak nie gwarantuje i nie odpowiada za możliwość oraz efektywność korzystania z wymienionych stron w całości lub części przy użyciu wszystkich dostępnych narzędzi.
8. Korzystanie ze Sklepu internetowego odbywa się za pośrednictwem ogólnodostępnej sieci Internet, która nie gwarantuje niezawodności ani poufności komunikacji pomiędzy Klientem a Sklepem, w tym treści przesyłanych informacji oraz niejawności danych Klienta. Ochrona danych osobowych Klienta jest realizowana zgodnie z zasadami określonymi w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
Sprzedawca oświadcza, że nigdy nie wysyła próśb o przysłanie e-mailem hasła Klienta.
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić każdorazową, ciągłą i pełną dostępność Sklepu.
Treść zawieranych umów między Sklepem a Klientami jest utrwalana i udostępniana Klientom w wersji elektronicznej na zasadach określonych w Regulaminie.
§9 Składanie Zamówień
1. Klient nie może złożyć Zamówienia anonimowo ani pod pseudonimem.
2. Klient może złożyć Zamówienie:
– Bez zakładania Konta. W takim przypadku Klient dokonuje zakupu, wykonując czynności opisane w niniejszym § akceptuje Regulamin i Politykę prywatności oraz zaznacza checkboxy dotyczące zapoznania się z warunkami Umowy.
– Zakładając Konto Klienta, jeśli taka opcja jest dostępna w Sklepie. W takim przypadku Klient zakłada Konto i dokonuje zakupu.
3. Złożenie Zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia po uprzednim dodaniu do Koszyka interesujących Klienta Produktów.
4. W Formularzu Zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia.
5. Na etapie składania Zamówienia następuje wybór sposobu dostawy zamówionych Produktów oraz wybór metody płatności za Zamówienie.
6. Warunkiem złożenia Zamówienia jest podanie przez Klienta w Formularzu Zamówienia koniecznych danych oraz akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Akceptuję Regulamin Sprzedaży oraz Politykę Prywatności” (lub równoznacznego). Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
7. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą.
8. Proces składania Zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący Zamówienie. Kliknięcie w przycisk finalizujący Zamówienie stanowi oświadczenie woli Klienta prowadzące do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy. W zależności od przedmiotu zamówienia, między Klientem a Sprzedawcą może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
– W przypadku produktów elektronicznych (Treści cyfrowych) – umowa o dostarczenie Treści Cyfrowych.
– W przypadku Usług online (kursów, warsztatów, konsultacji 1:1, subskrypcji lub in.) – umowa o świadczenie usług.
9. Jeżeli przedmiotem Zamówienia są jednocześnie Produkty różnego rodzaju, złożenie Zamówienia prowadzi do zawarcia kilku umów określonego rodzaju odpowiadających przedmiotowi Zamówienia.
10. W Formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy
na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
11. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
12. Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje unikalny kod pozwalający na identyfikację Zamówienia oraz Klienta.
13. Sprzedawca potwierdza złożenie Zamówienia poprzez wiadomość e-mail.
14. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie lub wskazanym w procesie zakupowym, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności, proponując inny termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia.
15. Z zastrzeżeniem przepisów prawa bezwzględnie obowiązującego, w tym przepisów regulujących odpowiedzialność wobec Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, żadna ze stron nie będzie podnosić wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji Zamówienia, o której mowa w tym ustępie Regulaminu.
16. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny), ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
17. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny) – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy płatności.
18. Klient może zaznaczyć checkbox ze zgodą na przetwarzanie jego danych osobowych w celu wysyłania mu newslettera przez Sprzedawcę (jeśli taka opcja jest dostępna), co wiąże się z zawarciem przez strony umowy na dostarczanie treści cyfrowej (newslettera), zgodnie z §6 ust. 4 Regulaminu. Nie jest to jednak obowiązkowe.
19. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Treści Cyfrowej, konieczne jest złożenie oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o dostarczanie Treści Cyfrowej, która nie jest zapisana na nośniku materialnym i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy (tj. z chwilą otrzymania przez Klienta Treści Cyfrowej), o ile wolą Klienta jest otrzymanie Treści Cyfrowej niezwłocznie po jej zakupie.
20. Jeżeli Klient dokonuje zakupu Usługi online, której rozpoczęcie świadczenia planowane jest przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy, konieczne jest złożenie oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o wyrażeniu zgody na natychmiastowe wykonanie umowy o świadczenie Usługi online i rezygnacja z prawa do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego jej wykonania (np. z chwilą otrzymania linku do transmisji live, grupy, dostępu do Usługi online, zakończeniem Usługi online itp.), o ile wolą Klienta jest świadczenie Usługi online przez Sprzedawcę na jego rzecz niezwłocznie po jej zakupie.
21. Jeżeli Klient zwróci się do Sprzedawcy o indywidualną usługę, która nie jest dostępna w Sklepie – Sprzedawca dokona oszacowania potrzeb Klienta oraz rodzaju usługi i na tej podstawie dokona indywidualnej wyceny zamówionej usługi.
§10 Formy płatności za Zamówienia
1. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest dokonać wyboru formy płatności za zamówione Produkty spośród dostępnych w Sklepie
2. Jeżeli Klient wybrał płatność online, po kliknięciu w przycisk finalizujący Zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności w celu dokonania płatności za Zamówienie. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić niezwłocznie po zawarciu umowy.
3. Klient może skorzystać z następujących metod płatności przed dostawą zakupionego Produktu:
– Płatność kartą kredytową lub debetową (Visa, MasterCard lub Maestro, płatność jednorazowa lub płatności cykliczne odnawialne),
– Płatność BLIK – użycie 6-cyfrowego kodu BLIK, zgodnie z procedurą dostawcy płatności,
– Płatność przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu płatniczego. Dostęp do Produktu zostanie przydzielony po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy,
– Płatność ratalna lub płatność odroczona – zgodnie z procedurą i warunkami dostawców tych usług płatniczych,
– Płatność za pośrednictwem platformy płatniczej PayPal – płatność zgodnie z procedurą i warunkami dostawcy usługi płatniczej.
4. Produkty sprzedawane w Sklepie nie mają charakteru subskrypcji. Klient, kupując Produkt w opcji zapłaty w ratach lub płatności cyklicznej odnawialnej, nie może anulować obowiązku zapłaty ani zrezygnować z całkowitej zapłaty za Produkt.
5. Wszelkie płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z obowiązującymi regulacjami dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub dostawcy usług płatniczych.
7. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia, zawierającym ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów i informacji dotyczących Zamówienia.
8. Po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, wysyłana jest automatyczna wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający na pobranie/załadowanie zakupionej Treści Cyfrowej lub instrukcja dostępu do zakupionych Produktów w Koncie.
9. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu. Umowa zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
10. Dokonując zapłaty za Produkt, Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów lub kodów zniżkowych. Zniżka zostanie doliczona do koszyka.
§11 Licencja i zasady korzystania z Produktów
1. Jeśli Klient nie może uruchomić pliku obejmującego zakupiony Produkt, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem email: info@pshlbl.pl
2. Treści publikowane w Sklepie internetowym, newsletterze, Treści Cyfrowe oraz inne Produkty prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu, grup w mediach społecznościowych lub komunikatorów, oraz materiały powstałe w ramach świadczonych Usług online, zawierają treści chronione prawem autorskim, prawem własności przemysłowej oraz innymi prawami własności intelektualnej. Powielanie i rozpowszechnianie tych treści w jakiejkolwiek formie bez uprzedniego zezwolenia jest zabronione, w szczególności tekstów, grafik, znaków towarowych, logotypów, ikon, zdjęć i innych materiałów.
3. Klient może korzystać z dostarczonych Produktów wyłącznie na własny użytek. Wykorzystywanie Produktów lub ich fragmentów do działalności komercyjnej lub działań naruszających interes Sprzedawcy jest zabronione. Klienci nie mogą używać Produktów w celach doradczych, informacyjnych dla osób trzecich ani do tworzenia produktów tożsamych lub podobnych, które mogłyby wywołać szkodę dla Sprzedawcy. Naruszenie tych zasad może skutkować skierowaniem sprawy na drogę sądową.
4. Zamawiając Produkt lub korzystając z usług Sprzedawcy, Klient zawiera umowę licencyjną, w ramach której otrzymuje niewyłączną, odpłatną licencję na korzystanie z Produktów przez czas nieoznaczony lub, jeśli opis Produktu tak stanowi, przez czas określony, na zasadach określonych w Regulaminie i opisie Produktu.
5. W przypadku korzystania z treści dostępnych w Sklepie internetowym w celach komercyjnych lub zarobkowych, np. przy tworzeniu własnego produktu, Klient musi oznaczyć Sprzedawcę i jego Produkt jako źródło inspiracji, podając pełne autorstwo.
6. Klient nie ma prawa powielać, rozpowszechniać ani kopiować Produktu (w całości lub we fragmentach) ani treści Sklepu internetowego lub newslettera. Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Treści cyfrowej lub inne modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń). Niedozwolone jest dystrybuowanie Treści cyfrowych, ich udostępnianie, rozpowszechnianie, odtwarzanie publiczne, przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac z tych materiałów, odsyłanie oraz sprzedaż tych materiałów.
7. Klient jest zobowiązany do ochrony zakupionych Produktów przed dostępem osób nieuprawnionych lub przed ich niezgodnym z prawem używaniem. Klient nie może rozpowszechniać Produktów poza własny użytek osobisty. Powielanie, wyświetlanie, wypożyczanie, publiczne pokazywanie czy inne formy rozpowszechniania całości lub fragmentów są zabronione.
8. W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może skierować roszczenia wobec Klienta za naruszenie praw do danej kopii, treści lub egzemplarza Produktu.
9. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie wideo lub nagrań dźwiękowych prowadzonych Usług online lub innych Produktów udostępnianych za pośrednictwem Sklepu internetowego lub Konta Klienta.
10. Konto Klienta jest przypisane do Klienta, który zobowiązuje się chronić je i zamieszczone w nim treści przed dostępem osób trzecich.
11. W razie korzystania z platformy kursowej niezgodnie z Regulaminem, Sprzedawca ma prawo zablokować Klientowi dostęp do platformy kursowej, danego kursu, Treści cyfrowych lub Usługi online.
§12 Zasady korzystania i członkostwa w grupie w mediach społecznościowych lub w komunikatorze, utworzonych przez Sprzedawcę
1. Klient może korzystać z dostarczonych treści lub dostępu do grupy na platformie społecznościowej lub komunikatorze utworzonej przez Sprzedawcę wyłącznie na własny użytek. Zakazane jest wykorzystywanie zasobów i funkcji grupy do prowadzenia działalności komercyjnej lub działań naruszających interes Sprzedawcy.
2. Sprzedawca nie wyraża zgody na nagrywanie, utrwalanie i rozpowszechnianie w formie wideo lub dźwięku prowadzonych przez Sprzedawcę kursów, usług online lub innych produktów udostępnianych za pośrednictwem grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które Klient poniósł w związku z zagrożeniami istniejącymi w Internecie, takimi jak przejęcia haseł, włamania do systemu czy zainfekowanie systemu wirusami.
4. Klient zobowiązany jest korzystać z grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze utworzonej przez Sprzedawcę w sposób zgodny z prawem, niniejszym Regulaminem, regulaminem serwisu lub komunikatora oraz dobrymi obyczajami, a w szczególności:
– Korzystać z grupy w sposób niezakłócający korzystania z niej przez innych użytkowników, nienaruszający praw, dóbr lub interesów osób trzecich oraz niewpływający negatywnie na funkcjonowanie grupy.
– Nie udostępniać danych dostępowych do grupy w mediach społecznościowych lub komunikatora osobom trzecim.
– Nie rozpowszechniać, nie udostępniać jakichkolwiek treści, materiałów, danych osobowych, postów, komentarzy innych członków grupy ani innych treści uzyskanych w ramach zakupionego Produktu i dostępu do grupy bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
5. Wszystkie dane podane przez Klienta podczas korzystania z usług Sprzedawcy lub grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze muszą być zgodne z prawdą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych.
6. W razie korzystania z grupy w mediach społecznościowych lub komunikatorze w sposób sprzeczny z niniejszym Regulaminem, Sprzedawca ma prawo do usunięcia Klienta z grupy bez możliwości domagania się zwrotu środków pieniężnych za zakup Produktu.
§13 Odpowiedzialność
1. Świadczenie usług oraz sprzedaż Produktów przez Sprzedawcę odbywa się na podstawie ograniczonych informacji o Kliencie. Sprzedawca nie posiada pełnych danych medycznych ani wyników badań Klienta, w szczególności nie zna stanu zdrowia Klienta, zaleceń lekarskich, schorzeń czy urazów.
2. Wszystkie materiały dostarczane przez Sprzedawcę w ramach zakupionych Produktów są publikowane wyłącznie w celach informacyjnych i edukacyjnych, a nie w celu leczenia jakichkolwiek stanów lub chorób. Serwis internetowy www.kursy-dianasondel.pl nie jest źródłem wiedzy medycznej. Mimo dołożenia wszelkich starań, aby wyjaśnić zagadnienia przedstawione w Produktach, Sklepie internetowym i newsletterze, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak ich dopasowania do sytuacji zdrowotnej lub życiowej Klienta, ani za poprawę lub pogorszenie stanu zdrowia Klienta.
3. Sprzedawca rekomenduje konsultację z lekarzem przed zastosowaniem treści przedstawionych w Produktach. Instrukcje i porady przedstawione w serwisie lub Produktach nie zastępują porad medycznych i powinny być wykorzystywane w połączeniu z zaleceniami lekarza. Klient powinien rozważnie podejmować wszelkie decyzje dotyczące zdrowia.
4. Produkty związane z tematyką zdrowia są przeznaczone wyłącznie dla Klientów, którzy przed rozpoczęciem korzystania z Produktów uzyskali zgodę lekarza na udział w kursie lub korzystanie z informacji przedstawianych w Produktach. Klienci są zobowiązani do konsultacji z lekarzem również w trakcie korzystania z Usług online. Klient przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z Produktów, informacji z newslettera lub Sklepu internetowego podejmuje na własne ryzyko i odpowiedzialność. W przypadku wystąpienia niepokojących objawów Klient powinien zaprzestać korzystania z Produktów oraz niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę i lekarza.
5. Wyniki, przychody i osiągnięcia prezentowane na kursach i szkoleniach są aspiracyjnymi przykładami możliwych rezultatów. Sukcesy kursów i szkoleń dostępnych w Sklepie oraz referencje są wyjątkowymi rezultatami i nie gwarantują osiągnięcia tych samych wyników przez każdego Klienta. Indywidualne rezultaty mogą się różnić w zależności od zdolności, podejścia, efektywności pracy, umiejętności, doświadczenia, motywacji, staranności w stosowaniu kursów, a także od innych czynników związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz sytuacją gospodarczą.
6. Aby osiągnąć zamierzone efekty, Klient musi aktywnie korzystać z Produktów, w tym wykonywać powierzone zadania, ćwiczenia, uczestniczyć w zajęciach, kursach, szkoleniach i pracować samodzielnie zgodnie z zaleceniami Sprzedawcy.
7. Przed stosowaniem jakiegokolwiek Produktu lub treści mających wpływ na zdrowie, Klient powinien uzyskać porady lekarza co do ich stosowania i wpływu na zdrowie.
§14 Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta
1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem § 14 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
2. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji jednoznacznym oświadczeniem (np. pismo wysłane pocztą na adres firmy lub informacja przekazana e-mailem na adres email: info@pshlbl.pl) przed upływem 14 dni.
3. W przypadku odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zostaje zwolniony ze zobowiązań. Sprzedawca zwraca otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji odstąpienia od umowy.
4. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tych samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodzi się na inne rozwiązanie. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
5. W przypadku umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowych niezwłocznie po wezwaniu go przez Klienta lub w uzgodnionym terminie.
6. Klient może odstąpić od umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych bez wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Treści cyfrowej, jeżeli:
– Sprzedawca oświadczył, lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści Cyfrowej, lub
– Klient i Sprzedawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści Cyfrowej miał dla Klienta istotne znaczenie.
7. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
8. W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§15 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy:
– O świadczenie usług (w szczególności Usług online), za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę w pełni za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
– W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
– W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
– W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
– O dostarczanie Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli świadczenie rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umowy o świadczenie Usług online, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał Usługę online w pełni za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
3. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania, aby wykonywanie Usługi online rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, uwzględniając określoną cenę Usługi online oraz wartość rynkową Treści cyfrowych dostarczonych w jej wykonaniu.
4. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści Cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które jest on zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli łącznie:
– Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta,
– Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
– Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przyjął to do wiadomości,
– Sprzedawca przekazał Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie udzielonej zgody na dostarczenie Treści Cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
5. W przypadku zamówienia Treści Cyfrowej lub Usługi online, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który w okolicznościach wskazanych powyżej, pobierze plik lub zaloguje się do kursu, spotkania online lub skorzysta z konsultacji online (lub innej Usługi online) przed upływem 14-dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§15 Prawo rezygnacji z Usług online
1. Klient może, po upływie terminu odstąpienia od Umowy, zrezygnować z Usługi online, która nie została w pełni zrealizowana. Opłata za te Usługi zostanie pomniejszona o wartość Usług online, które zostały wykonane na rzecz Klienta, oraz wartość Treści cyfrowych, które zostały Klientowi doręczone (szczególnie jeśli spełnione zostały warunki rezygnacji z prawa odstąpienia od Umowy. Sprzedawca może również dochodzić od Klienta naprawienia szkody poniesionej na skutek nieuzasadnionego wypowiedzenia (np. utrata dochodu Sprzedawcy z powodu braku możliwości przyjęcia innych klientów w terminie zarezerwowanym dla Klienta rezygnującego).
2. Jeśli Klient zawarł umowę, w ramach której dostarczono mu Treści Cyfrowe powiązane z Usługą online, ale Usługa online nie została jeszcze wykonana (np. kurs, mentoring, szkolenie, masterclass, spotkanie online, warsztaty), Klient może odstąpić lub zrezygnować z Usługi online, jeśli nie została ona w pełni wykonana. Jednakże nie może odstąpić od Umowy na dostarczenie Treści Cyfrowych, jeśli spełnione zostały warunki rezygnacji z prawa odstąpienia od Umowy .W przypadku odstąpienia od Usługi online, kwota za Usługę online zostanie zwrócona, pomniejszona o wartość rynkową Treści Cyfrowych, które zostały dostarczone.
3. Prawo do odstąpienia od Umowy dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc ma zastosowanie wyłącznie do Klientów będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta.
§16 Dane osobowe i pliki cookies
1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klienta jest Sprzedawca, zwany dalej Administratorem.
2. Administrator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tzw. RODO), a także zgodnie z zasadami zawartymi w Polityce prywatności Sprzedawcy, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
3. Klient podaje przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe do przetwarzania przez Administratora w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych, a także skorzystania z pozostałych uprawnień wynikających z Polityki prywatności.
4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Polityka Prywatności”.
5. Szczegółowe zasady zbierania plików cookies za pośrednictwem Sklepu zostały opisane w Polityce Cookies, która znajduje się na stronie internetowej Sklepu, w zakładce „Polityka Cookies”.
§17 Reklamacje dotyczące Treści Cyfrowych
1. W przypadku Zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych w Sklepie, Klient może zgłosić reklamację, w szczególności gdy:
– Treść Cyfrowa jest uszkodzona lub niemożliwa do uruchomienia,
– W ciągu 24 godzin od otrzymania przez Sprzedawcę informacji o dokonaniu pełnej płatności za Treść Cyfrową, nie zostanie udostępniona możliwość jej uruchomienia.
2. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail: info@pshlbl.pl
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona za pomocą środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§18 Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność Produktu z umową
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt lub usługę zgodne z umową.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w razie braku zgodności Produktu, Treści lub Usługi online z umową.
3. Zakres i zasady odpowiedzialności za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
4. W związku z obowiązującymi od 1 stycznia 2023 r. zmianami przepisów dotyczących rękojmi i odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, Sprzedawca informuje, że do umów zawartych przed tą datą stosuje się dotychczasowe przepisy Kodeksu cywilnego o rękojmi (tj. przepisy obowiązujące przed 1 stycznia 2023 r.).
5. Jeżeli Klient stwierdzi wadę Produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając odpowiednie oświadczenie.
6. Złożenie reklamacji jest możliwe na adres pocztowy (adres siedziby firmy) lub elektroniczny (mail: info@pshlbl.pl).
7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Klienta w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia, za pomocą środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§18 Promocje
1. Sklep może organizować obniżki cen, przedsprzedaże, rabaty, gratisy lub podejmować inne działania promocyjne (dalej jako: „Promocje”). Przykłady Promocji obejmują:
– „Promocje produktowe” – polegające na obniżce ceny lub niższej cenie w przedsprzedaży danego Produktu o określoną kwotę lub rabat procentowy, określony każdorazowo na stronie Produktu.
– „Promocje wartościowe” – polegające na obniżce ceny Koszyka zawierającego produkty objęte promocją o rabat kwotowy lub procentowy, określony każdorazowo po dodaniu Produktów do Koszyka i spełnieniu szczegółowych warunków promocji umieszczonych na stronie Promocji.
– „Pakiety promocyjne” – polegające na przyznaniu Klientowi rabatu kwotowego lub procentowego na dany pakiet (zestaw) kilku Produktów objętych Promocją. Promocja obejmuje Produkty wskazane w warunkach promocji.
– „Inne” – opisane w Sklepie internetowym.
2. Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania Zamówienia.
3. Po złożeniu Zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny, nie ma możliwości jego podziału.
4. W przypadku, gdy przedmiotem Zamówienia jest pakiet lub zestaw promocyjny, odstąpienie przez Klienta od Umowy, może dotyczyć wyłącznie całego pakietu lub zestawu promocyjnego. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych Produktów wchodzących w skład pakietu lub zestawu promocyjnego.
5. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile warunki danej Promocji nie stanowią inaczej.
6. W przypadku ogłoszenia obniżki cen Produktów w ramach Promocji, Sprzedawca zawsze wskazuje przy promocyjnej cenie najniższą cenę stosowaną przez Sprzedawcę w okresie, który nie może być krótszy niż 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny.
7. Promocje mogą być prowadzone m.in.: na określony czas, do wyczerpania zapasów Produktów promocyjnych lub do odwołania. Jeżeli w warunkach Promocji zastrzeżono ograniczoną pulę produktów objętych Promocją, Promocja obowiązuje do czasu wyczerpania tej puli.
8. Warunki danej Promocji mogą być również opisane w Sklepie przy opisie konkretnych Produktów nią objętych.
§19 Opinie o Produktach i ich weryfikacja
1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.
2. Opinie wystawiane są wyłącznie przez Klientów, którzy faktycznie nabyli Produkty Sprzedawcy.
3. Opinie wystawiane i przesyłane są do Sprzedawcy poprzez:
– Wiadomość e-mail od Klienta, który dokonał recenzji zakupionego Produktu,
– Zamieszczenie przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, komentarza na dedykowanej grupie Klientów Sprzedawcy lub w mediach społecznościowych Sprzedawcy,
– Przesłanie wiadomości przez Klienta, który nabył Produkt od Sprzedawcy, za pośrednictwem Konta Użytkownika.
4. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (np. przy danym Produkcie lub w zakładce „Opinie”).
5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów w celu wystawienia opinii o Produkcie.
6. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
7. Sprzedawca zapewnia, że publikowane opinie o Produktach pochodzą od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania weryfikacyjne:
– Opublikowanie opinii następuje po wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki, na podstawie sprawdzenia imienia, nazwiska, adresu mailowego, nicku w mediach społecznościowych i faktu zakupu Produktu oraz jego rodzaju.
– W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie co do pochodzenia opinii, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii w celu wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
8. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia dotyczące opinii mogą być zgłaszane mailowo na adres email: info@pshlbl.pl
9. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innych osobom nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów.
10. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne, ale tylko wybrane z nich (nie są udostępniane wszystkie opinie, które otrzymał Sprzedawca).
§20 Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń
1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) rezultatu, może on skorzystać m.in. z:
– Zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
– Zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) a Sprzedawcą,
– Bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, której statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów,
– Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
2. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) może znaleźć na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
3. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami postępowaniu mediacyjnemu. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
§21 Postanowienia końcowe
1. Regulamin i wszelkie umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu podlegają prawu polskiemu.
2. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, Promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
4. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
5. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wynikających z przepisów prawa.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu wynikających ze zmian przepisów prawa lub prowadzonej przez Sprzedawcę działalności (zmiany uzasadnione), z zastrzeżeniem, że do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia Umowy. Klient zostanie poinformowany o zmianach Regulaminu drogą mailową, w terminie pozwalającym na zapoznanie się z jego treścią przed wejściem zmian w życie.
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy.
8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o ochronie danych osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).